Peugeot Expert Tepee camper2.0 HDi 140 k, rok 2011, najeto 205.000 km

Název

Peugeot Expert Tepee camper2.0 HDi 140 k, rok 2011, najeto 205.000 km

Popis

2.0 HDi 140 k, rok 2011, najeto 205.000 km, prodloužená verze
Automatická dvouzónová klima s výdechy a samostatným ovládáním pro posádku vzadu, palubní počítač kombinovaný s rádiem CD/MP3 s navigací po Evropě a velkým displejem,ovládáním pod volantem.
Dva autoklíče, ABS+ESP-ASR, tempomat, centrální zamykání na dálku, automatické stěrače se senzorem deště, automatická světla, zadní parkovací senzory, letní a zimní pneu
Točny pod oběma předními sedadly, při otočení sedadel proti sobě lze na ně dát matraci pro přespání dítěte, další dvě řady sedadel jsou děleny 2+1, 4x ISOFIX.
Nezávislé topení Planar 2 kW, spotřeba je 0,1 l / nafty za hodinu, v létě lze při spaní využít pouze větrák bez zapnutí topení.
Druhá baterie 74 Ah, je propojená s palubní baterií inteligentním propojovačem Cyrix. Ten hlídá napětí obou baterií a h nabíjení řídí automaticky , řídavný ukazatel stavu nabití obou baterií . Baterie a nezávislé topení jsou uloženy v zadní schránce u levého podběhu a na přídavnou baterii je připojeno veškeré přídavné elektrické zařízení auta a kempovací výbavy, tudíž nehrozí při úplném vybití, že nejde nastartovat auto.
V zadních pátých dveřích jsou dodělána 4 LED světla, která po vyklopení dveří osvítí prostor za autem, uvnitř auta jsou žárovky vnitřního osvětlení vyměněny za LED a jsou dodělány 4x LED RGB lampy k osvětlení interiéru na dálkové ovládání, vpředu 2x 2.5A USB zásuvka, vzadu je další 2x 2.5 A USB zásuvka a tři CL zásuvky, v zadní části je teploměr, který ukazuje teplotu vzduchu v přídavném topení, teplotu uvnitř auta a venku, v zadní části ve stropu ovládací panel co ovládá všechno přídavné elektro.
Na všech zadních oknech je instalována homologovaná tmavá folie, auto má postranní posuvné dveře na obou stranách, na všech zadních oknech a dveřích jsou černé závěsy, které nepropouští světlo, na zadních oknech zevnitř organizéry s kapsami na věci, za předními sedaly je další závěs, který umožní oddělení prostoru řidiče, dále je na předním skle roleta na zatemnění a na božní přední okna se umísťuje černé textilní zatemnění s uchycením na magnety, přední okna mají zvenku ofuky, které i umožňují mít při kempování otevřenou ventilaci a do auta neprší.
Na zadní páté dveře je ušitý přídavný stan, který se pod ní chytá na suché zipy. Dále jsou k autu dvě celty, které lze chytit gumicuky k úchytům na střeše, máme je místo markýzi, na kterou jsme se ještě nedostali. K tomu jsou ještě skládací hliníkové tyčky pro vytvoření přístřešku u auta.
Kempovací vestavba je vyndavací, aby bylo možno auto použít jako mikrobus i jako camper, instalace zabere do třiceti minut, vestavba je tvořena z šesti modulů vyrobených z 15 mm překližky, žádná OSB deska, mají madla pro pohodlnou manipulaci a lze je všechny složit na jednu euro paletu, unese je jeden člověk, jsou nalakovány bezbarvým lakem a ponechány v původní barvě a, která barevně ladí s lakem auta, vrchní část je polepena kobercem, šuplíky jsou opatřeny zámky push-lock a výklopné skříňky jsou opatřeny plynovými vzpěrami, aby držely dvířka otevřená, na dvou modulech jsou výklopné desky, která pak na spaní rozšíří ložnou plochu na rozměr 140x190, na kterou se dají dvě skládací matrace, které jsou tvarově upraveny přesně na tvar auta, jednotlivé moduly se spojí nábytkovými šrouby a modul kuchyně má z boku otvory, které se nasunou do úchytů jednosedačky na pravé straně, nic se pak v autě nehýbe a nikam neujíždí, necháváme v autě při sestavě na kempování dvousedák ve druhé řadě, po sklopení opěrek sedadel se na ně vyklopí desky postele, měli jsme i skříňku, která se dávala místo dvousedáku a byla menší, takže v autě bylo více místa, ale nakonec jsme zůstali u této varianty, při otočení sedadel první řady je v autě dost místa, další věci se dají dát pod dvousedák a za něj a když se sedí na otočených předních sedadlech a koukáme v autě na film, tak se dají na dvousedák natáhnout nohy
Kempovací vestavba -vzadu v zavazadlovém prostoru jsou dva moduly s šuplíky, místo třetí řady sedadel je sestava tří boxů a ve druhé řadě sedadel je kuchyňský modul místo jednosedáku na straně u spolujezdce
Zadní dva moduly jsou každý se dvěma šuplíky. Jeden modul je rozdělen a velikost šuplíků je 1:1, u druhého je to je 2:1, kde dole je větší šuplík. První modul je používán pro uložení oblečení pro dva lidi, kdy má každý svůj hluboký šuplík. Druhý modul je asymetrický, spodní šuplík je větší a je v něm uložena přenosná sprcha , ta má vlastní ponorné čerpadlo a přívod vody, plynu a elektřiny a ohřívá vodu, dále je zde úchyt na inteligentní nabíječku BOSH C7, který při nabíjení dává až 7A, a která je připojena na zadní autobaterii a dá se přes ní připojit auto v kempu kabelem k elektřině, což je dobré třeba pro permanentní napájení lednice, dále je v šuplíku místo na další vybavení, horní šuplík je nižší, vozíme v něm uložené jídlo.
Modul na straně za řidičem je dvoupatrový, horní část je přístupná ze shora po vyklopení do strany ke stěně auta a umožní uložení věcí, jsou v něm mimo jiné uloženy vyrovnávací nájezdy pod kola, přídavný stan na páté dveře, pod tímto úložným prostorem je druhá menší část, která je přístupná zepředu a umožňuje zasunutí dvou skládacích kempingových židlí a stolku, ty lze zasunout pod dvousedákem. Vedle je prostřední modul na uložení lednice, je opět přístupný shora, ale lednice uložena na výsuvné desce, takže jí lze vysunout i dopředu (pokud není instalován dvousedák). Na straně za spolujezdcem je poslední modul, který je opět přístupný shora po odklopení do strany. Uvnitř jsou dva barely 20 l na pitnou vodu. K oběma jsou navíc uzávěry s průchodkou na hadici a napájení ponorného čerpadla. Čerpadlo je připojeno k vodovodní baterii v kuchyňské části. Je zde i umístěna propan butanová bomba, je to středně velká na 5 kg plynu. Ta je připojena ke sporáku a ke sprše.
Ve druhé řadě je zachován dvojsedák a na straně za řidičem je kuchyňský modul. Je na straně spolujezdce, protože při zaparkování u kraje cesty se dá bezpečně z místa mimo cestu obsluhovat. Na horní části je pod skleněným krytem kombinovaný dřez a dvouplotýnkový vařič. U dřezu je vodovodní baterie s mikrospínačem, který zapíná ponorné čerpadlo. Funguje tak jako klasická baterie doma v kuchyni, po otočení kohoutku teče voda :-D . Vpravo je šuplík, kde jsou uloženy věci na mytí. Pod ním je barel na odpadní vodu. Ten má jeden vstup shora, kam je připojen dřez a druhý otvor, který je větší, slouží pak pro vylití odpadní vody. Vlevo jsou dva šuplíky pro uložení nádobí a jídla.

Předmětem prodeje není lednice, sprcha a nabíječka, vybavení kuchyně.

Období

Statistiky

  • 48 fotek
  • 4 videa
  • 2 se líbí

Kategorie a štítky

Nastavení

Nahlásit album
Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
Peugeot Expert Tepee camper2.0 HDi 140 k, rok 2011, najeto 205.000 km
Komentáře Přidat